Generelle indstillinger
Kontaktkonfiguration handler om generelle indstillinger for konfiguration af kontakter. Der er default konfigureret et filområde for alle kontakter, både personer og organisationer. Men det er ligeledes herinde, der kan tilpasses, hvis I ønsker at anvende Kunde, som kontaktbegreb.
Læs mere om Kontakt vs. Kundebegrebet her.
Ydermere er det muligt at opsætte regler for, hvorvidt brugere selv kan oprette og redigere virksomheder og kontakter, eller det kun er administratorer, der kan dette.
Endvidere tages der herunder stilling til, hvorvidt kontakterne i jeres system skal angives med et unikt ID.
Automatisk opdatering af kontakt rettigheder
Fra version 126 er det muligt at opdatere rettigheder på kontakter bagud, ændringen gælder for opsætningen Primær part er tilgængelig for sagsmedlemmer, som skal være aktiveret for at eksisterende kontakter opdateres så medlemmer på sagen har de samme rettigheder for at se og/eller redigere kontakten, som de har på sagen.
Fremover vil der ske en opdatering så snart man aktivere funktionen, så rettighederne til den primære part både gælder nye og eksisterende kontakter.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.