Den afsendte post i IMS DigitalPost bliver automatisk arkiveret i det ESDH-system, som det er sat op til. Hos Visma IMS er det muligt at tilknytte IMS DigitalPost til IMS Case, eller anvende den lille indbyggede arkivløsning, der foreligger i IMS DigitalPost.
Denne artikel tager udgangspunkt i en tilknytning til IMS Case, og hvorledes du kan vælge placering i din journalplan i Case. Du kan læse mere om de generelle funktionaliteter i forbindelse med afsendelse af DigitalPost i artiklen 'Send DigitalPost'.
Manuel arkivering
For selv at bestemme hvor du ønsker at placere den afsendte post, skal du vælge 'Manuel'
Her er det nu muligt at søge sagstitlen frem fra journalplanen i IMS Case. (Bemærk der kan søges med * ex. 0505* hvis man ikke kender hele sagens titel)
Når du har valgt placering, og hvorvidt den afsendte post skal arkiveres på eksisterende sag eller der skal laves en ny, så skal du vælge 'Dokumenttype' og 'Skabelon' og afslut med at trykke "Vælg".
I ovenstående video kan der vælges mellem flere journalplaner, såfremt I i jeres organisation kun har en plan, vil det blot være denne der åbnes.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.