I IMS Case kan du oprette et samarbejdsforum og invitere en til flere eksterne parter til samarbejdsforummet for at læse eller redigere dokumenter afhængig af de rettigheder, som der tildeles parten.
For at invitere en ekstern part til et samarbejdsforum, er det vigtigt personen er oprettet under 'Kontakter'. Herefter skal personen tilføjes til samarbejdsforummet under "Tilføj kontakt til samarbejdsforum".
På samarbejdsforummet kan du under "Invitation afventer", se den eller de personer, du har sendt invitation til og om de har accepteret invitationen til samarbejdsforummet.
Første gang en ekstern part bliver inviteret til at deltage i et samarbejdsforum, bliver personen samtidig oprettet som ekstern bruger i IMS Case. IMS Case fremsender en invitationsmail hvor parten bliver oplyst om følgende
- Navnet på samarbejdsforummet
- Formål med samarbejdsforummet
- Brugernavn til samarbejdsforummet
- Link til at acceptere invitation og oprette bruger
- Link til at afvise invitation
Når den eksterne part har klikket på Acceptér invitationen" skal personen oprette en adgangskode til sin bruger og klikke "accepter og opret bruger". Brugeren præsenteres for følgende skærmbillede:
Herefter indtaster brugeren sit brugernavn og kodeord for at tilgå samarbejdsforummet.
Herefter præsenteres brugeren for en oversigt over tilgængelige samarbejdsfora og opgaver. Har brugeren adgang til flere samarbejdsfora vil de alle være listet. Brugeren kan herefter klikke på samarbejdsforummet og se de dokumenter, som personen har adgang til jf. brugerens rettigheder.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.