I Visma Case er det muligt at sende en e-mail fra enten kunde/kontaktsektionen eller fra sagen.
Det er også muligt at sende URL-link direkte fra sagen eller dokumentet, hvis modtageren har adgang til Visma Case - se artiklen her: "send link til sag/dokument"
Du kan sende en e-mail fra en sag ved at gå ind på sagen og klikke på "send dokumenter" (1) og herefter "E-mail dokumenter".
Dine E-mail modtagere skal være oprettet som kontakter i Visma Case, for at du kan sende til dem.
Hvis modtageren ikke er oprettet ved afsendelse, kan du oprette kontaktpersonen ved at klikke på "Ny".
Hvis "Tilføj person underskift" er markeret vil Visma Case tage brugerens personlige e-mail signatur, som placeres nederst i e-mailen. Du tilpasser din personlige e-mail signatur under din profil i hjørne:
Du kan også inkludere dokumenter fra sagen i mailen. Dette gøres under vedhæftninger. Marker de dokumenter, som du ønsker at sende med.
Når du er tilfreds med din e-mail klikker du på "send e-mail", mailen sendes og der placeres en kopi af e-mailen på sagen.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.