I IMS Case er det muligt at sende en e-mail fra enten kunde/kontaktsektionen eller fra sagen.
Det er også muligt at sende URL-link direkte fra sagen eller dokumentet, hvis modtageren har adgang til IMS Case - se artiklen her: "send link til sag/dokument"
Du kan sende en e-mail fra en sag ved at gå ind på sagen og klikke på "send dokumenter" (1) og herefter "E-mail dokumenter".
Dine E-mail modtagere skal være oprettet som kontakter i IMS Case, for at du kan sende til dem.
Hvis modtageren ikke er oprettet ved afsendelse, kan du oprette kontaktpersonen ved at klikke på "Ny".
Hvis "Tilføj person underskift" er markeret vil IMS Case tage brugerens personlige e-mail signatur, som placeres nederst i e-mailen. Du tilpasser din personlige e-mail signatur under din profil i hjørne:
Du kan også inkludere dokumenter fra sagen i mailen. Dette gøres under vedhæftninger. Marker de dokumenter, som du ønsker at sende med.
Når du er tilfreds med din e-mail klikker du på "send e-mail", mailen sendes og der placeres en kopi af e-mailen på sagen.
Alle e-mails, der sendes gennem den SMPT service, som Visma IMS stiller til rådighed i forhold til IMS Case, er TLS krypteret. Vi anbefaler dog altid der ikke sendes personfølsom data i e-mail, til det kan man benytte deling ad dokumenter eller samarbejdsforum. Visma IMS benytter seneste version af TLS kryptering, som er et krav, vi som leverandør har forpligtet os til at leve op til både i forhold til markedet og i forhold til vores revisorerklæring ISAE 3000, som altid kan findes på vores hjemmeside https://ims.dk/gdpr-
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.