Det er muligt at gøre jeres postkasse synlig i Digitaliseringsstyrelsen system. På den måde bliver det muligt for private at kontakte jer uopfordret.
20 april 2023: der er kommet ny vejledning fra Digitaliseringsstyrelsen, er vedhæftet version 1.6
Understående guide er udarbejdet ud fra version 1.5 af Digitaliseringsstyrelsens vejledning til administrativ adgang. Da det er Digitaliseringsstyelsens system, gør vi opmærksom på, at opsætning og vejledning kan være ændret af Digitaliseringsstyrelsen efter denne guide er lavet.
!Bemærk at det er kun de brugere der har rettigheder/adgang samt adgang til Systemtilslutning og kontaktstruktur inde på admin.digitalpost.dk - der kan gøre følgende:
- Åben en browser
- Skriv admin.digitalpost.dk i adresselinien
- Tryk på Login
- Login med MitID, NemID noglekort, NemID nøglefil eller Lokal IdP
- Tryk på Systemtilslutning
- Tjek at der et Afsender, Modtager systemet (IMS system) som har status OK
- Tryk på Kontaktstruktur
- Vælg den kontaktstruktur I vil gøre synlig (der kan ligge flere kontaktstruktur)
- Scroll ned i bunden til Tilslutning
- Tryk på Redigér ved Modtagersystem
- Tryk på pilen ved Intet modtagersystem
- Vælg et modtagersystem i listen
- Sæt flueben i Aktivér kontaktpunktet ved oprettelse
- Tryk på Gem
- Tjek at Tilslutning har et modtagersystem og er aktiv
- I er nu synlig og der kan sendes uopfordret fra private
Ved spørgsmål vedrørende ovenstående kontakt da digitaliseringsstyrelsens support. Hvis I har behov for hjælp til opsætningen kan vi være behjælpelig på almindelige konsulent vilkår.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.