Som administrator i IMS Case kan du oprette og vedligeholde notekategorier, som kan benyttes i forbindelse med oprettelse af noter på kunder, kontaktpersoner og sager. Derudover er der en række parametre, som kan til- og fravælges, hvis man ønsker at anvende noter.
Administration af noter tilgås ved at logge ind i Administration, "Systemopsætning" og herefter "Noter". Her vil der være to en række parametre, der kan opsættes, henholdsvis hvorvidt brugere har lov til at redigere eksisterende noter, om I ønsker at anvende kategorier, dato/tid samt om det skal være muligt at stjernemarkere noter som favoritter.
Har I aktiveret "notekategorier", kan I derefter klikke på fanen "kategorier". Her får du en liste over de forskellige notekategorier, der er tilgængelige på henholdsvis sag og kunde, samt hvorvidt de er aktive/deaktiveret.
Når dine kategorier er oprettet som ønsket, kan de anvendes på enten sag eller kunde, alt afhængig af hvor du har opsat kategorierne.
Læs mere om hvordan I opretter og anvender noter på sager eller kunde/kontakt i artiklen her 'Opret note'.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.