I den avancerede søgning kan resultater fremsøges ud fra en række søgekriterier. Det er ligeledes muligt at gemme og dele søgningen med andre efterfølgende. Den avancerede søgning findes ved at klikke på de tre vandrette streger i hurtig søg-feltet (1) eller ved at indtaste et søgekriterie i søgefeltet og trykke ”Enter”.
Avanceret søgning er grundlæggende bygget op i tre sektioner, som du skal tage stilling til.
Det første du skal tage stilling til er, hvilken kontekst, som du ønsker at søge i (1). Visma Case har som standard følgende kontekster:
- Sager
- Dokumenter
- Kunder
- Kontaktpersoner
- Noter
Herefter skal du tage stilling til søgekriterier for din søgning (2). Søgekriterier varierer på baggrund af konteksten, men vælger du fx "Sager" som kontekst kan være sagstitel, oprettelsesdato, status med mere.
Derefter vælges hvilke oplysninger, der skal inkluderes i søgningen (3). Oplysningerne varierer på baggrund af den valgte kontekst. For hver kontekst er der pre-defineret oplysninger som standard, fx "sagstitel", "sagsid","sagsejer" etc. Du kan vælge mellem alle metadata på sagen.
Du har altid mulighed for at ændre i søgeparametrene og foretage en ny søgning. Derudover er det muligt at gemme din søgning. Her kan du gemme din søgning til dig selv eller gøre den offentlig for andre.
Gemte søgninger kan sættes op til at blive vist på ”Min side”, og skal opsættes af en administrator.
Se mere i artiklen her: Opsætning af dashboards
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.