Der har været meget travlt den seneste uge i vores support og tekniske afdeling, og derfor har der været lidt længere svar tider en normalt. Travlheden skyldtes overgangen til Næste generation Digital Post, som hele Danmark har gennemgået. Vi vil i den forbindelse gerne sige tusind tak for jeres tålmodighed og jeres forståelse for NgDP overgangen og de udfordringer der har været forbundet med det.
De fleste af jer har heldigvis ikke oplevet problemer, og benytter flittigt DigitalPost afsendelse og modtagelse igen. Dog har der været mindre problemer for nogle få kunder, og både vi og Digitaliseringsstyrrelsen arbejder hårdt på at få det løst hurtigt muligt.
Hos Digitaliseringsstyrelsen opleves der problemer med ekstra lange svar tider for modtagelse af retur kvitteringer, samt problemer med CPR / CVR numre opslag. Der arbejdes hårdt hos Digitaliseringsstyrrelsen for at få dette løst hurtigst muligt. Vi er i løbende dialog med dem, og vi forventer at problemerne vil løse sig når Digitalisteringsstyrelsens systemer har stabiliseret sig.
Hvis I oplever at nogle afsendelser ikke bliver sendt beder vi jer kontakte vores support, som vil hjælpe jer med at undersøge hvorfor. Desuden har vi oplevet en del opsætningsfejl på den nye Administrativ adgang, dette har vi løst sammen med vores kunder.
I den gamle (On prem) DP modtager løsning har vi oplevet visningsproblemer ved nogle beskeder med special tegn i. Vi arbejder på løsning som forventes klar i løbet af de næste uger
Derudover er der kommet en del spørgsmål på hvorfor man ikke kan se slutbrugers navn længere - denne funktionalitet tilbydes ikke længere med NgDP. Det er ikke noget vi som leverandør har fjernet, men vi er i gang med at finde en mulig løsning, så vi fremover i stedet kan tilbyde et CPR opslag direkte i IMS DigitalPost.
Endnu engang tak for hjælpen og forståelsen.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.