Step 1 -
I forbindelse med klargøring af IMS DigitalPost Cloud til Næste generation DigitalPost (NgDP) er der en række opgaver som skal gennemføres:
- I skal oprette adgang til driftsmiljøet for NgDP administrationsportalen. (Nedenstående guide er leveret til os fra Digitaliseringsstyrelsen)
- Processen kan kort opsummeres således:
- Start med tilgå http://admin.digitalpost.dk/.
- Herfra vil I kunne logge ind med et medarbejdercertifikat fra jeres myndighed.
- Det første man mødes af, er vores vilkårsflow. Her skal man angive nogle forskellige informationer, udpege en rettighedsadministrator, og uploade en underskrevet version af vores tilslutningsaftale, som I finder på http://www.digst.dk/digital-post/tilslutningsvilkår
- Herefter kan man tilgå vores rettighedsportal, og tildele rettigheder til andre medarbejdere fra jeres organisation.
- Er der problemer med upload af tilslutningsaftalen skal I oprette en support ticket på https://digidp.atlassian.net/servicedesk/customer/portals - I kan følge Visma IMS' link til supportsitet, som indeholder den nyeste information fra Digitaliseringsstyrelsen Visma IMS support site
- Processen kan kort opsummeres således:
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.