Vedligehold notekategorier
Som administrator i Visma Case kan du oprette og vedligeholde note kategorier, som kan benyttes i forbindelse med oprettelse af noter på kunder, kontaktpersoner og sager.
Administration af note kategorier tilgås ved at logge ind som administrator, klikke på "Administration" (1) og "Systemopsætning" (2) og herefter "Noter" (3). Her vil der være to opsætningsmuligheder som du skal være opmærksom på, henholdsvis hvorvidt brugere har lov til at redigere eksisterende noter samt hvorvidt kategorier skal benyttes (4).
Verificerer at "aktiver notekategorier" er markeret (4) og klik på kategori fanen (5). Her får du en liste over de forskellige notekategorier, der er tilgængelige og hvorvidt de er aktive/deaktiveret.
Klik på en kategori, i dette eksempel sag (6). Her har du så mulighed for at tilføje og redigere notekategorier (7)
Læs mere om hvordan brugere opretter og anvender noter på sager i artiklen 'Opret note'.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.