I Visma Case er der mulighed for at arbejde med flere journalplaner samtidig og tilknytte forskellige journalplaner til forskellige sagstyper. Som standard medfølger én journalnøgle, men det er muligt at tilkøbe yderligere. Kontakt booking@ims.dk for at høre nærmere.
En journalplan sætter struktur på dine sager og dokumenter, og ved hjælp af et tree-view vil man kunne se få et overblik over arkivet i Visma Case.
Ønsker du at opsætte en journalplan, logges ind med administratorkonto og klik i højre hjørne på administration (1), systemopsætning (2) og herefter journalplan.
En Journalplan opdeles i nøgler og undernøgler, som skaber et tree-view, og herunder findes sager med dokumenter. Sager og dokumenter oprettes direkte i brugergrænsefladen af en bruger.
I følgende eksempel oprettes en journalplan; HR journalplan, ved at trykke "indsæt journalnøgle" (5). Denne kan udbygges med undernøgler, ved at trykke på "indsæt journalnøgle" eller hvis den skal slettes, kan det ligeledes gøres her (6), ud fra den hovednøgle, som undernøglen skal placeres under.
Det er ligeledes muligt at skifte rækkefølge og placering af journalnøgler ved at klikke på blyant ikonet og trække journalnøglen til et andet sted i hierakiet (7).
Resultatet af den oprettede journalplan vises i brugergrænsefladen, hvor brugerne opretter sager. Gå til Sager og vælg Journalplan.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.