Som det fremgår af ovenstående film, så er det muligt at arkivere direkte fra Outlook til Visma Case.
Har du installeret vores add in, som er vores integration til MS Office, så er det blot at højreklikke på mailen og vælge "Gem til IMS Case", som vist nedenfor.
Herefter får du fire valgmuligheder for at gemme mailen ned:
-
Gem e-mail til en eksisterende sag
-
Gem e-mail til en ny sag
-
Gem e-mail til en kontakt
-
Tildel e-mail til person/gruppe
Gem til en ny sag.
Her åbnes et nyt vindue, som det ses på billedet ovenfor. Her trykkes først "opret sag" - hvor du skal vælge den sagsskabelon, som sagen skal laves på baggrund af. Herefter skriver du sagens titel, samt hvem der skal være sagsejer.
Du har nu mulighed for at ændre navnet på dokumenterne, som du journaliserer på sagen. Herefter vælges de bilag du ønsker, der skal gemmes med som vedhæftninger til mailen. Alle bilag er pr. default afkrydset, hvorfor du selv skal afkrydse, hvis der er enkelte bilag i mailen, du ikke ønsker at arkivere sammen med mailen. Desuden skal du vælge dokumenttypen på de vedhæftninger, som journaliserer med på sagen.
Afslut med at trykke "Gem".
Gem til eksisterende sag
Ønskes det at gemme til eksisterende sag, søges sagen frem, hvorefter dokumenttitlen kan ændres og vedhæftningerne tilpasses og ændres med den dokumenttype, som ønskes.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.