8 April 2024
UPDATE! Vi har løst de sidste udfordringer med manglende post, hvis der mod forventning stadig mangler post så kontakt supporten på imssupport@visma.com, gerne med et meddelelsesID hentet fra hændelsesloggen på admin.digitalpost.dk, så vi kan undersøge hvorfor posten mangler.
29 Feb 2024
UPDATE! Vi har løst problemet med manglende post i IMS DigitalPost Modtageren. Vi opdatere IMS DigitalPost i aften, og vi forventer derfor, at der fra i morgen tidlig ligger post i Modtageren hos de berørte kunder
28 Feb 2024
UPDATE! Vi er ved at lægge sidste hånd på et fix og I kan forvente at meddelser kommer i Modtageren meget snart.
27 Feb 2024
UPDATE! Vores udviklingsafdeling har lokaliseret årsagen til fejlen og arbejder ligenu på en løsning.
27 Feb 2024
Nogle kunder kan opleve, at indgående meddelelser ikke lander i IMS DigitalPost Modtageren som forventet.
Vi arbejder på en løsning hurtigst muligt.
Vi opdaterer denne artikle ligeså snart vi har nyt i sagen.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.